رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: اتوبوس های کرج به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ایام تعطیلات نوروزی کار نمی کنند.

مجید استاد کاظمی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: اتوبوس های کرج به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ایام تعطیلات نوروزی و تا اطلاع ثانوی کار نمی کنند.

او با بیان این که اقلام بهداشتی در اختیار رانندگان تاکسی قرار گرفته است، افزود: تاکسی ها در ایام عید به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در ادامه گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج نیز مانند سایر نهاد های دخیل به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اقداماتی از قبیل ضدعفونی تاکسی ها و اتوبوس ها را در دستور کار خود قرار داد.

او افزود: چهل و چهار دستگاه اتوبوس جدید در سال نود و هشت به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه شد.

استاد کاظمی همچنین گفت: تعدادی از تاکسی های شهرداری کرج نوسازی شد اما از آن جا که وام چهار درصدی تامین نشد نتوانستیم تعداد بیشتری را نوسازی کنیم.

او با بیان این که روزانه نزدیک به یک میلیون مسافر از ناوگان حمل نقل عمومی کرج استفاده می کنند، افزود: از تلاش های رسانه برای ایجاد پیوند بین ما و شهروندان قدردانی می کنم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.