استاندار یزد گفت: توسعه اشتغال مهمترین هدف استان یزد در سال ۹۹ است و امیدواریم با برنامه‌ریزهای انجام شده، شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.

توسعه اشتغال هدف مهم استان یزد در سال ۹۹محمدعلی طالبی استاندار یزد در گفت‌وگو با  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه ریزی بلند مدت این استان در حوزه گردشگری و اشتغال در سال ۹۹ گفت: یکی از جهت‌گیری‌های اصلی استان یزد در بخش اشتغال است که با هدف کاهش نرخ بیکاری انجام خواهد شد و برنامه‌هایی در حوزه صنعت، خدمات و گردشگری هم تعریف شده است.

طالبی ادامه داد: هماهنگی‌هایی با دستگاه‌های مربوطه صورت گرفته تا اقدامات جدی در حوزه اشتغال انجام دهند. توسعه اشتغال مهمترین هدف استان یزد در سال ۹۹ است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.

او افزود: امسال حوزه‌های گردشگری، توسعه اقتصاد دانش بنیان و انتقال آب را با جدیت دنبال خواهیم کرد که به نتایج خوبی در این حوزه‌ها برسیم؛ ضمن اینکه با تدوین و تصویب برنامه آمایش استان قرار است از سال آینده توسعه استان بر محور برنامه آمایش مصوب باشد که به نوعی همه‌ی دستگاه‌ها در بخش دولتی و غیر دولتی و همچین شهرستان‌ها و سایر نقاط استان یزد ملزم به رعایت این برنامه آمایش خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار