معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان از برگزاری طرح ملی خدمات بسر دوستانه نوروز سازمان جوانان در فضای مجازی خبر داد.

اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه نوروز هلال احمر در فضای مجازی.به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،جمشیدی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: این طرح در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها اجرا می‌شود و گام موثری در بهره گیری مناسب از اوقات فراغت و فرصت در کنار هم بودن است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان، اهداف اجرای این طرح را ارتقاء سطح آمادگی و مقابله با ویروس کرونا با انتشار و انعکاس اخبار و فایل‌های آموزشی و حمایتی جمعیت هلال احمر در فضای مجازی عنوان کرد.

جمشیدی، کاهش فشار روانی و ترس احتمالی اعضای خانواده برای کمک به افزایش امید و نشاط اجتماعی و افزایش تاب آوری جامعه، غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در منزل، اشتراک گذاری احساس کودکان و نوجوانان با انتشار و انعکاس جشنواره‌های نقاشی و خاطره گویی و مشارکت اعضا در فعالیت‌های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی در بین اعضا با ورود به موضوع کرونا ویروس و پیامد‌های آن، را از دیگر اهداف طرح ملی خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر اعلام‌ کرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.