رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: براساس آخرین آمار مربوط به مبتلایان به ویروس کرونا در استان، درحال حاضر ۱۰۱ نفر در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بستری هستند.

سید مهدی حسینی زاده رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت مردم در حوزه بهداشت و درمان، از ابتدای شیوع کرونا در استان خوزستان، تا امروز پنجشنبه ۲۹ اسفند ۹۸، ۲۲۴ نفر در سطح استان در میدان مبارزه با این ویروس پیروز و بهبود یافتند.

او با بیان اینکه تاکنون ابتلا ۳۸۱ نفر به کرونا ویروس قطعی شده است، اظهار داشت: ۱۰۱ نفر از مبتلایان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان خوزستان بستری و تحت درمان هستند.

حسینی زاده بیان کرد: در صورتیکه مردم بهداشت فردی و عمومی رعایت کرده و از تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند، شاهد کاهش شمار مبتلایان و افزایش بهبود افراد در سطح استان خوزستان خواهیم بود.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۱۵۰ کشور جهان سرایت کرده است و با شیوع در ایران، به منظور پیشگیری از همه گیر شدن آن بیشتر بازارها، مراکز خرید، آرامستان ها، بقاع متبرکه و امامزاده ها تعطیل و محدودیت های ترافیکی در مبادی بسیاری از شهرستان های خوزستان اعمال می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.