شناسایی منازل مبله غیر مجاز در فارس

بیش از ۱۰۰ منزل مبله غیرمجاز در استان فارس شناسایی و مالکان آن‌ها به دستگاه قضایی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: با توجه به روند شیوع بیماری کرونا در کشور و استان فارس با هماهنگی انجام شده با جامعه هتلداران، اقامتگاه‌های بوم گردی و تمام مراکز اقامتی دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ۱۵ اسفندماه ۹۸ تعطیل شده اند.
او، بیان کرد: این تعطیلی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و هیچ گونه پذیرش مسافری در این ایام در استان نخواهیم داشت.
 
امیری تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی در ایام نوروز و قبل از مهار ویروس کرونا، پذیرای مسافران در مراکز اقامتی، گردشگری و تاریخی فارس نخواهیم بود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ادامه داد: همچنین فعالیت منازل مبله غیرمجاز در استان به صورت شبانه روزی رصد و با فعالیت آنان برخورد قانونی انجام می شود.

او، افزود: بر اساس رصد‌های انجام شده در فضای مجازی و گزارش‌های دریافتی، اطلاعات منازل مبله غیر مجاز را دریافت می‌کنیم و به دستگاه قضایی ارائه می‌دهیم.
 
امیری با اشاره به اینکه مردم باید اطمینان داشته باشند که تمام مراکز اقامتی، گردشگری و تاریخی استان تعطیل هستند، از مسافران درخواست کرد به استان فارس سفر نکنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارساضافه کرد:  پس از مهار ویروس کرونا، میزبان مسافران در استان فارس خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار