استاندار خوزستان هدف از اعمال سختگیری‌ها در استان را حفظ سلام مردم عنوان کرد و گفت: همکاری مردم برای کنترل و مهار ویروس کرونا الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از ایست بازرسی خیرآباد (محور مواصلاتی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد به خیرآباد بهبهان) گفت: هر سال استان ما یکی از بهترین میزبانان مهمانان نوروزی بوده، اما امسال با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، مردم ما از پذیرش مسافران معذور هستند، لذا هر سختگیری که در محور‌های استان اعمال شده تنها برای حفظ جان و سلامت شهروندان است.

او افزود: کنترل سختگیرانه محور‌های ورودی و خروجی استان از روز‌های گذشته به برخی از شهرستان‌ها ابلاغ شده و در صورت لزوم این سختگیری‌ها بیش‌تر خواهد شد.

شریعتی اظهار داشت: انتظار می‌رود شهروندان از اجتماعات در سطح شهر‌های استان خودداری کنند، چرا که هر سختگیری در دستور کار قرار می‌گیرد برای حفظ سلامتی خود مردم است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امسال هیچ تمهیداتی برای میزبانی از مهمانان نوروزی اندیشیده نشده و امید می‌رود خود شهروندان و مسافران شرایط موجود را درک کنند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان افزود: در حال حاضر وضعیت خوزستان پایدار است، اما در بیماری‌های عفونی وضعیت پایدار با یک غفلت شکننده است و یک نفر می‌تواند بسیاری از افراد را مبتلا کند.

او ادامه داد: برای پایداری این وضعیت تلاش خود را دوچندان کرده ایم و در روز‌های آینده تصمیمات بهتری خواهیم گرفت.

غلامرضا شریعتی اذعان داشت: تمامی برنامه‌های ما برای کنترل این ویروس بدون همکاری مردم به سرانجام نمی‌رسد و انتظار می‌رود شهروندان در این زمینه ما را یاری کنند.

او بیان کرد: در حال حاضر ۴۲۲ در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۴۲ بیمار بهبود یافته و مرخص شده اند، اما ۵۷ نفر فوت کرده و ۱۲۰ بیمار دیگر نیز در بیمارستان‌ها بستری هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.