مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: تاکنون ۶۸ خانه مسافر غیرمجاز در استان شناسایی و پلمب شده اند.

سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر فعالیت خانه‌های مسافر غیرمجاز در ایام نوروز، گفت: تاکنون ۶۸ خانه مسافر غیرمجاز پلمب شده اند و تعداد ۲۰۰ خانه نیز اخطار دریافت کرده اند که اگر برخلاف مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا عمل کنند پلمب خواهند شد.

او با بیان اینکه خانه‌های مسافر غیرمجاز با همکاری و گزارش‌های مردمی شناسایی و پلمپ شده اند، افزود: به منظور حفظ سلامت جامعه همشهریان در صورت مشاهده فعالیت خانه‌های مسافر غیرمجاز آن رارا به شماره ۳۶۲۰۲۷۷۷ یا با مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات اطلاع دهند.

فاطمی فعالیت اینگونه واحد‌ها را تهدیدی برای سلامت جان مسافران دانست و ادامه داد: بازید‌ها در قالب گشت‌های مشترک روزانه و شبانه با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی به طور مستمر انجام می‌شود.

ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور امسال در قالب کمیته اماکن گردشگری و فضا‌های ورزشی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا فعال بوده و در مراکز استان‌ها نیز ستاد‌های اجرایی خدمات سفر در سه حوزه مدیریت و مقابله با بیماری در مراکز گردشگری، رسیدگی به شکایات احتمالی و بازرسی نظارت بر اماکن دایر و فعال هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار