تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه وبویراحمد همان ۷۳ نفر اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مورد جدید مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نشده و شمار مبتلایان به این ویروس در این استان که در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری هستند ۷۳ نفر است.

 جهانپور افزود:از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی، ۱۰۲۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و تا امروز ۲۱۶۳۸ بیمار مبتلا به این بیماری در کشور گزارش شده است.

او با بیا اینکه خوشبختانه ۷۹۱۳ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند اضافه کرد:متاسفانه با جان باختن ۱۲۹ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۶۸۵ نفر رسید.

موارد جدید بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان:
تهران: ۲۴۹، قم: ۱۷، گیلان: ۳۸، اصفهان: ۸۷، البرز: ۶۰، مازندران: ۳۶، مرکزی: ۳۶، قزوین: ۲۹، گلستان: ۱۰، خراسان، رضوی: ۴۲، فارس: ۲۶، لرستان: ۳۳، آذربایجان شرقی: ۵۷، خوزستان: ۲۲، یزد: ۸۴، زنجان: ۲۸، کردستان: ۱۶، اردبیل: ۱۹، کرمانشاه: ۷، کرمان: ۸، همدان: ۱۹، سیستان و بلوچستان: ۱۵، هرمزگان: ۲، خراسان جنوبی: ۱۵، چهارمحال و بختیاری: ۲، ایلام: ۱۷، آذربایجان غربی: ۲۸ و در خراسان شمالی هم ۲۶ نفر ثبت شد.

استان‌هایی که نام آن‌ها در لیست بالا وجود ندارد، در فاصله ظهر روز گذشته تا امروز، مورد جدیدی از ابتلا به کووید ۱۹ در آن‌ها شناسایی و گزارش نشده است.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.