فرماندار بناب از تعطیلی اصناف غیرضروری در این شهرستان خبر داد.

اصناف غیرضروری بناب تعطیل می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امین رفیعی فرماندار بناب در نشستی با فعالان بازار و مسئولین اتحادیه‌های صنفی به تعطیلی بازار‌ها و اصناف غیرضروری بناب تا ۱۵ فروردین اشاره کرد و گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و با هماهنگی اتحادیه‌های امور صنفی و اتاق اصناف بناب مقرر شد اصنافی که در تامین مایحتاج روزمره و ضروری مردم سرکار دارند، با رعایت موارد بهداشتی، تا پایان نوروز به کار خود ادامه دهند و بقیه صنوف بازار نیز تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند.

اوافزود: خواربار فروشان، سوپرمارکت‌ها، نانوایان، قنادی‌ها، قصابی‌ها، میوه و سبزی فروشی‌ها، داروخانه و لوازم بهداشتی‌ها مجاز هستند با رعایت موازین بهداشتی ادامه فعالیت دهند.

او گفت: تعمیرگاه‌های لوازم خانگی، خودرو و لوازم یدکی‌ها نیز طبق لیست کشیک که اتحادیه مربوطه تنظیم و اطلاع رسانی می‌کند، فعالیت خواهند کرد؛ همچنین فعالیت میادین میوه و تره بار و خشکبار بناب نیز تا ساعت ۱۲ظهر خواهد بود.

رفیعی افزود: در این مدت نظارت لازم بر اجرای دقیق این مصوبه اعمال و از فعالیت غیر مجاز اصناف جلوگیری می‌شود.

او از مردم شهرستان خواست با رعایت موارد بهداشتی و حضور نیافتن در بیرون از خانه‌ها، یاری‌گر همکاران شبکه بهداشت و کادر درمانی بیمارستان‌ها باشند و کمک کنند تا چرخه تولید و تکثیر ویروس قطع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار