رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: در بازرسی از صاحبان صنفی، ۷ واحد صنفی دیگر پلمب و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا امروز طی گشت مشترک بازرسان صنعت، معدن و نیروی انتظامی، ۷ واحد صنفی دیگر که جزو واحد‌های ارزاق و نیاز ضروری شهروندان نبودند نیز پلمب شدند.

او با اعلام اینکه ۱۵ واحد صنفی از دیروز تاکنون پلمب و از فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمده است، افزود: آن دسته از واحد‌هایی که به صورت غیر قانونی فعالیت داشته باشند پلمب و در صورت تکرار مجدد محکوم به جریمه مالی خواهند شد.

جهین اضافه کرد: همچنین گشت‌ها در سطح شهر و روستا برقرار است و در صورت مشاهده و باز کردن صنف‌ها پلمب می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد ادامه داد: برخی از واحد‌ها بدون توجه به شرایط حساس کنونی در زمینه مقابله با کرونا، فعالیت خود را با وجود مصوبه ممنوعیت ادامه می‌دهند که این امر باعث حساس شدن مردم و جامعه شده است لذا از شهروندان درخواست داریم که در این امر با ما همکاری لازم را داشته باشند.

جهین تصریح کرد: شهروندان در صورت تخلف با سامانه رایگان ۱۲۴ اداره صنعت معدن و تجارت تماس بگیرند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۱۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام خواهشن نسبت به پلمپ اقدام کنید..