مدیریت داخلی بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد گفت: تنها فرد مبتلا به ویروس کرونا در این شهر بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد.

محمد ساعدی مدیریت داخلی بیمارستان شهدای نفت شهر سوسنگرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، تست و آزمایش کرونای تنها یک نفر در این شهر مثبت شد و فرد یا افراد دیگری به این ویروس مبتلا نشده اند و سفید ماندن منطقه به لحاظ شیوع ویروس کرونا مرهون تلاش‌های کادر درمانی، شهرداری و سایر دستگاه در ضدعفونی معابر و همچنین همکاری مردم نسبت به ماندن در خانه و خود قرنطینه‌ای است.

او افزود: پس از اینکه تست کرونای یک نفر در سوسنگرد مثبت اعلام شد، بلافاصله شخص مبتلا با به بیمارستان رازی اهواز منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت و با تلاش نیرو‌های درمانی و پزشکی امروز از بیمارستان ترخیص شد و دوره نقاهت را در منزل سپری خواهد کرد.

ساعدی با بیان اینکه موارد مشکوک در سوسنگرد وجود دارند بیان داشت: تا اطلاع ثانوی و مطمئن شدن از آزمایش آن ها، این افراد تحت نظر هستند و در قرنطینه به سر می‌برند، اما مردم باید نسبت به ماندن در خانه‌ها و قطع دید و بازدید‌ها و سفر‌ها در قطع زنجیره اپیدمی ویروس کرونا اهتمام جدی و ویژه بورزند تا هر چه زودتر شاهد مهار و ریشه کنی این بیماری باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.