معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار دشت آزادگان گفت: عملیات عملیات احداث و ترمیم سیل بند شاکریه تا مطیعات در این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید عوده زاده معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه به افزایش دبی رودخانه کرخه بر اثر افزایش ورودی آب از بالادست به سد‌ها و همچنین افزایش خروجی سد‌ها از روز‌های گذشته تاکنون، ترمیم و احداث سیل بند‌ها از ۲۰ روز قبل در نقاط حساس شهرستان در دستورکار قرار گرفت.

ادامه عملیات احداث و ترمیم سیل بند شاکریه تا مطیعات در دشت آزادگان

او افزود: به منظور جلوگیری از شکستن سیل بند‌ها و ورود آب به روستا‌ها و مناطق نزدیک به رودخانه کرخه، احداث و ترمیم سیل بند شاکریه تا مطیعات از توابع بخش مرکزی دشت آزادگان به طول ۱۰ کیلومتر در مدت ۲۰ روز قبل به صورت شبانه روری با تجهیزات کامل در حال انجام است.

عوده زاده اظهار داشت: در عملیات احداث و ترمیم سیل بندها، تجهیزاتی شامل؛ ۴۰ دستگاه کمپرسی، ۵ دستگاه بیل مکانیکی، ۴ دستگاه لودر و غلطک و همچنین آبپاش در حال فعالیت هستند و تا این لحظه عملیات مذکور ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ادامه عملیات احداث و ترمیم سیل بند شاکریه تا مطیعات در دشت آزادگان

این مقام مسئول تصریح کرد: عملیات بازسازی و ترمیم سیل بند‌ها طی روز‌های آتی به اتمام خواهد رسید و در صورت وقوع سیلاب بتوانیم آن را مهار کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.