استاندار خراسان رضوی گفت: توان مدیریتی خراسان رضوی در شرایط شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن باید حفظ شود ما تسلیم بحران‌ها نمی‌شویم و استان را اداره می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی گفت: توان مدیریتی خراسان رضوی در شرایط شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن باید حفظ شود ما تسلیم بحران‌ها نمی‌شویم و استان را اداره می‌کنیم.
 
او ادامه داد: پارسال در حوزه اقدامات عمرانی و اقتصادی برنامه‌های خوبی در استان اجرا شد و خراسان رضوی از این حیث در حوزه اقتصاد مقاومتی جایگاه بالایی به خود اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی گفت: پارسال در قالب فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکید و تلاش ما بر «رونق تولید» بود، بر همین اساس، فعالیت‌های معین‌های اقتصاد مقاومتی در چهارچوب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی متمرکز بر این شعار شد و به اشتغال زایی‎ مطلوبی هم در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار انجامید، امسال هم با تلاش و توان بیشتر و پیرو فرمایش مقام معظم رهبری، فعالیت‌ها در قالب مثلث توسعه اقتصادی در قالب "جهش تولید" ادامه پیدا خواهد کرد.

رزم حسینی  با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور که پارسال شکل گرفت، اقدام مهمی است، افزود: در این پروژه به طول ۱۴۱۰ کیلومتر سه استان شرق کشور از آب شیرین بهره‌مند خواهند شد که هم‌اکنون برنامه‌های اجرایی آن در حال پیگیری است.

او  به اهمیت موضوع حاشیه شهر مشهد اشاره و تصریح کرد: با هدف ساماندهی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، اقدامات اجرایی منظمی در ۸ منطقه حاشیه  مشهد که حدود ۳۲۰ هزار نفر را پوشش می‌دهد، در حال انجام است و ان‌شاءالله امسال  ادامه پیدا خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی به مباحث مربوط به حوزه سیاسی استان پرداخت گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در استان به شکل خوبی برگزار شد و بیش از ۸۵ هزار نیرو در قالب ستاد انتخابات دست اندرکار برگزاری آن بودند؛ در ۲۴ نقطه خراسان رضوی سیمای استانی به صورت زنده حماسه انتخابات را پوشش می‌داد که این مهم کم نظیر بود.

رزم حسینی  در بخش دیگری از سخنان خود به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اشاره و افزود: سیاست ما پیشگیری از شیوع کرونا در استان کاهش مرگ و میر است.

او  خواستار رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه از سوی مردم شد و تصریح کرد: مجموع ظرفیت تخت‌های بیمارستانی خراسان رضوی ۳ هزار و ۵۰۰ تخت است و هنوز بخش زیادی از آن خالی است، البته به همین منظور،  برنامه ریزی‌های بلندمدت، ۲۰ هزار تخت نقاهتگاهی هم در استان تدارک دیده شده است.
 
 مدیران ستادی استانداری خراسان رضوی در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته در حوزه‌های مختلف ارائه کردند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
استاندار زحمتکش و محبوب شهردار پرتلاش و مسوولان دلسوز استانی خداقوت خدا نگهدارتان باشد