معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: کارخانه‌های تولید آرد موظف به رعایت درج مشخصات مربوط متناسب با نوع مصرف برروی کیسه‌های آرد هستند.

کارخانه‌های تولیدکننده آرد مشخصات لازم را روی کیسه‌ها درج کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوالقاسم محمد زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر ظهر امروز بیان کرد: طبق بخشنامه معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت، به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف و تسهیل در نظارت بر توزیع آرد گندم از محل کارخانه‌های تولیدی، لازم است مشخصات آرد تهیه شده متناسب با نوع مصرف برای توزیع بر روی کیسه‌ها درج شود.

او افزود:  بر این اساس، باید آرد تولیدی گندم ۹ هزار ریالی با کیسه‌های به رنگ زرد و چاپ عبارت خبازی، آرد تولیدی از گندم ۱۸هزار و ۵۰۰ ریالی با کیسه‌های آبی رنگ و چاپ عبارت مصارف صنف و صنعت و غیر نان، و آرد تولیدی از گندم ۶هزار و۶۵۰ ریالی همچنان در کیسه‌های سفید رنگ و چاپ عبارت آرد خبازی یارانه‌ای تهیه شود.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر تاکید کرد: کارخانه‌های تولید آرد در استان هم موظفند آرد را به همین ترتیب عرضه کنند و درغیر این صورت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.