کاهش حوادث ترافیکی در فارس

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس از کاهش ۴۳ درصدی حوادث ترافیکی در استان فارس خبر داد.

محمد جواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به کاهش ۴۳ درصدی حوادث ترافیکی در استان فارس نسبت به مدت مشابه پارسال از ۲۷ اسفند تا ۶ فروردین، اظهار کرد: حوادث ترافیکی در این بازه زمانی در پارسال، یک هزار و ۲۴۴ مورد و در مدت مشابه امسال ۷۱۳ مورد بوده است.

محمد جواد مرادیان با اشاره به مصدومان حوادث ترافیکی استان فارس در ۲۷ اسفند ۹۸ تا ۶ فروردین ۹۹، ادامه داد: ۶۰۰ نفر از مصدومان بستری، ۲۴۵ نفر به صورت سرپایی درمان و ۱۱ نفر هم فوت شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس همچنین با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی ماموریت‌های اورژانس نسبت به مدت مشابه پارسال از ۲۷ اسفند تا ۶ فروردین، تصریح کرد: ماموریت‌های اورژانس فارس در پارسال ۸ هزار و ۷۵ مورد، و مدت مشابه امسال ۵ هزار و ۶۳۱ مورد بوده است.

او گفت: آموزش و فرهنگ سازی از شروع دوران ابتدایی در مدارس می‌تواند مناسب‌ترین زمان برای یادگیری و احترام به قوانین و مقررات باشد چرا که آموزش‌ها در ذهن افراد نهادینه می‌شود و می‌تواند کمک قابل توجهی در جلوگیری از بروز حوادث داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار