حجت گفت: پیشنهاد تعطیلى ناوگان حمل‌ونقل عمومى شهر تهران شنبه (۹ فردوردین) در ستاد مدیریت بیمارى کرونا بررسى خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه پیشنهاد تعطیلى ناوگان حمل و نقل عمومى شهر شامل مترو و اتوبوس فردا در ستاد مدیریت بیمارى کرونا بررسى و درخصوص نحوه فعالیت آن تصمیم گیرى خواهد شد، تصریح کرد: شهردارى تهران بر اساس مصوبات این ستاد در خصوص تعطیلى ناوگان عموم شهر عمل خواهد کرد و تاکنون مصوبه اى مبنى بر تعطیلى ناوگان حمل و نقل عمومى تهران به شهردارى تهران ابلاغ نشده است.

وى تاکید کرد: در حال حاضر فعالیت خط ۵ متروی پایتخت محدود شده و توقف اعزام قطار‌ها از ایستگاه کرج تا هشتگرد نیز اجرا شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد: باید تمامى ابعاد تعطیلى ناوگان حمل و نقل عمومى شهر تهران سنجیده شود، زیرا در حال حاضر مشاغلى هستند که تعطیل نشده و کارکنان آن نیاز دارند تا با استفاده از این ناوگان به محل کارشان مراجعه کنند. از همین رو چنانچه حمل و نقل عمومى تعطیل شود ممکن است برخى از شاغلان که لازم است در محل کار خود حضور یابند و امکان استفاده از خودروى شخصى ندارند با مشکل مواجه شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
لطفا به فکر سربازها هم باشید!!!!
لااقل آنهایی که هنوز اعزام نشده اند را تاریخ اعزامشان از اردیبهشت به شهریور تمدید کنید تا ویروس کاملا نابود شود.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۲۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
در صورت تعطیلی ناوگان عمومی / باید ادارات استان هم تعطیل شود. از لحاظ منطقی درست نمی باشد که ناوگان تعطیل باشد. اما ادارات باز باشند /حتی شیفت بندی هم درست نمیباشد.
Iran (Islamic Republic of)
سین.میم
۲۳:۰۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
مایی که سرباز هستیم چطور باید هر روز صبح بدون مترو بریم پادگان. درآمدی که نداریم. حقوق سربازی کفاف بلیط مترو رو به سختی میده. چطور میتونیم از این سر شهر با تاکسی بریم اون سر شهر
Australia
سمانه
۲۱:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
خداوند به مسئولان ما عقل بدهد ان شاءلله
آخه وقتی که بسیاری از ادارات و.....تعطیل نشده حمل و نقل عمومی تعطیل بشه امثال کارکنان این ادارات با چی برن محل کارشون؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۰۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام
کسانیکه ساکن کرج هستند و محل کارشان تهران هست و بالعکس، خیلی با مشکل مواجه میشن، با خودروی شخصی شون که نمی تونن بین تهران و کرج تردد کنند، مترو و ناوگان عمومی هم اگر تعطیل بشه که کلا اخراج میشن.
آخرین اخبار