توزیع ۱۷ هزار و ۸۴۱ تن آرد در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۱۷ هزار و ۸۴۱ تن آرد سفید در ۱۰ روز نخست فروردین ماه جاری میان مناطق مختلف استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۱۷ هزار و ۸۴۱ تن آرد سفید در ۱۰ روز نخست فروردین ماه جاری میان مناطق مختلف استان توزیع شده است.

اسد عبداللهی افزود: این میزان با نظارت اداره غله و خدمات بازرگانی و توسط شرکت حمل و نقل آبادان و سازمان تعاون روستایی و عشایری در مناطق شهری، عشایری، روستا‌های دارای نانوایی و فاقد نانوایی استان توزیع شد.

او با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی ویژه کرونا و جلوگیری از ایجاد مشکل برای مصرف کنندگان آرد به ویژه در روستا‌ها بیان کرد: آرد مورد نیاز زودتر از زمان تعیین شده در اختیار نانوایان و مصرف کنندگان قرار گرفته است.

او افزود: ذخیره‌سازی، تامین و توزیع گندم و آرد استان وضعیت مطلوبی دارد به نحوی که بخشی از نیاز سایر مناطق کشور توسط لرستان ارسال می‌شود.

عبداللهی عنوان کرد: به منظور اجرای دستورالعمل‌های ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا فرمانداران، اداره غله و خدمات بازرگانی، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی موظف هستند در شرایط فعلی نظارت جدی بر عملکرد نانوایان در زمینه رعایت بهداشت و کیفیت نان داشته باشند.

تولید گندم در لرستان ۴۵۰ هزار تن و ۲ هزار واحد نانوایی در استان فعال است که از این تعداد، ۵۳۹ واحد در خرم آباد مستقر هستند و سالانه ۱۵ هزار تن آرد گندم در لرستان تولید می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.