رئیس پلیس راه استان ایلام از افزایش محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای تردد‌ها در سطح جاده‌های استان و ممنوعیت ورود وسایل نقلیه غیربومی به استان ایلام خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: به منظور کنترل ویروس کرونا محدودیت ها و ممنوعیت‌هایی در نظر گرفته شده است که از امروز تا پایان روز ۱۵ فروردین به اجرا در می‌آید.

او افزود: بر این اساس راه‌های منتهی به اماکن و مناطق زیارتی، سیاحتی و گردشگری تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در این مناطق ممنوع خواهد بود.

همتی زاده ادامه داد: تردد خودرو‌ها در مسیر‌های برون شهری به جز در موارد ضروری ممنوع و کارمندان دولت نیز برای تردد به محل کار بایستی با برگه ماموریت تردد کنند.

او اظهار کرد: طی چند روز گذشته خودرو‌های متخلف از مقررات اعلام شده به مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه و تعدادی خودروی متخلف نیز برای سپری نمودن مجازات یک ماه توقیف و راهی پارکینگ شده اند.

رئیس پلیس راه استان ایلام مطرح کرد :در این ایام خودرو‌های پارک شده گردشگران نوروزی در کنار جاده اعمال قانون شده و با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شوند.

او بیان کرد: کلیه اقدامات مذکور در راستای مصوبات ستاد مقابله و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با انتشار ویروس در جامعه به اجرا در می‌آید و نیرو‌های انتظامی و پلیس راه در این خصوص هیچ گونه مماشاتی با افراد متخلف نخواهند داشت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.