مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: به منظور حفظ وایجاد اشتغال و تولید خدمت تسهیلات کم بهره به متقاضیان بخش گردشگری و صنایع دستی پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بنام جهش تولید اظهار کرد: به منظور حفظ وایجاد اشتغال و تولید خدمت تسهیلات کم بهره به متقاضیان بخش گردشگری و صنایع دستی پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌هایی پیش بینی شده در قانون از جمله معرفی متقاضیان خرد و کلان تاسیسات گردشگری این اداره کل اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اضافه کرد: تاکون به طور مجموع ۱۳۱ نفر از متقاضیان حقیقی و حقوقی این بخش برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند که ۵۸ متقاضی موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ ۴۸ هزار و ۵۶۰۰ میلیون ریال شده اند.

امیری بیان کرد: همچنین سایر متقاضیان در حال تشکیل پرونده نزد بانک‌های عامل هستند که پس از تکمیل پرونده و مراحل اداری پرداخت تسهیلات به این دسته از متقاضیان میسر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: به منظور مراجعه نکردن حضوری متقاضیان می‌توانند از طریق پیشخوان الکترونیکی این اداره کل به نشانی اینترنتی (www.farschto.ir) نسبت به ارسال درخواست کتبی خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، رسته فعالیت (گردشگری و صنایع دستی) عنوان فعالیت، درصد پیشرفت طرح، میزان تسهیلات مورد نیاز وشماره تماس اقدام کنند تا درخواست متقاضیان پس از بررسی و در صورت تایید، جهت پرداخت تسهیلات به بانک عامل معرفی شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار