مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان تحت حمایت بدون سود وکارمزد پرداخت می شود.

تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان تحت حمایت بدون سود وکارمزد پرداخت می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در بازدید نوروزی از صندوق امداد ولایت با اشاره به نامگذاری سال به «جهش تولید»، گفت: از برنامه‌های مهم کمیته امداد در سال جدید ارتقاء خدمات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت با رویکرد نوآورانه و تولید محور است.

او با بیان اینکه بخشی از تسهیلات اعطایی به جامعه هدف این نهاد به منظور فراهم کردن زمینه اشتغال به کار مددجویان تحت حمایت از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود، افزود: تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت بدون سود و کارمزد بوده و ارائه خدمات قرض الحسنه موجب اثربخشی کارکرد‌های کمیته امداد در حوزه توانمندسازی می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه بخشی از منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی در صندوق امداد ولایت از محل بازپرداخت اقساط تسهیلات پرداختی تامین می‌شود، ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده و فعالیت جهادی، استان زنجان رتبه پنجم کشوری را در وصول اقساط داشته و این موضوع موجب جاری شدن منابع در مسیر خدمت رسانی و افزایش توان پرداخت تسهیلات صندوق امداد ولایت شده است.

او با تأکید بر شتاب بخشی به ارائه خدمات و چالاکی و چابکی در فرآیند پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت این نهاد، افزود: برنامه ریزی برای ارتقاء خدمات غیر حضوری به مددجویان تحت حمایت با هدف کاهش مراجعات و افزایش سرعت در خدمت رسانی و جذب منابع مردمی برای ارائه خدمات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند باید در اولویت کارگزاران این نهاد در صندوق امداد ولایت باشد.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول احمدی
۲۰:۳۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
من از کل خانواده جدا شدم هیچ کسی رو ندارم مستاجر و متاهل هستم و نمیخوام پیشه خانواده همسرم سر کج کنم ترو قران کمکم کنید اگه میتونید