رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول تبلیغ باغ ویلا‌ها و اماکن اقامتی در فضای مجازی را ممنوع اعلام کرد و گفت: با افراد خاطی برخورد قضایی می‌شود.

حجت اله آریایی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس مصوبه شورای تامین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلا‌ها و اماکن اقامتی به مسافران نوروزی و سایر افراد و تبلیغات در این زمینه تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ ممنوع بوده و در صورت مشاهده، محل مورد نظر پلمب و با مالک و شخص تبلیغ کننده برخورد قضایی می‌شود.

او از مالکان باغ ویلا‌ها خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران در مقابله با ویروس کرونا از اجاره و در اختیار قرار دادن باغ ویلا‌های خود، خودداری کنند، ضمن اینکه در این ایام باغ ویلا‌ها از سوی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیروی انتظامی به طور جدی رصد خواهند شد.

آریایی اظهار داشت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در ایام ممنوعه، همه خدمات آب، برق، گاز در اختیار باغ تا پایان فروردین ماه قطع شده و باغ ویلای مورد استفاده پلمب و با مالک به طور قاطع برخورد می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص اقامت گردشگران و در باغ ویلا‌ها و اماکن اقامتی و تبلیغات در این زمینه را به معاونت گردشگری این اداره به شماره تلفن ۴۲۴۳۰۲۴۱ الی ۴۲۴۳۰۲۴۲ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.