درد و دل رئیس، پرستار و یکی از بیماران کرونایی بیمارستان شهدای تجریش با مردم را از نظر می‌گذرانید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع بیماری کرونا در ایران و دنیا همه کارشناسان توصیه می‌کنند که برای پیشگیری از بروز بیماری کووید19  باید دست‌های خود را به طور مرتب با آب و صابون بشوییم و از ترددهای غیرضروری در سطج شهر بپرهیزیم.

جلیلی خشنود رئیس بیمارستان شهدای تجریش در خصوص بستری بیماران کرونایی در این مرکز درمانی اظهار کرد: بیش از ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای تجریش بستری بودند که حدود ۹۰ درصد از آن‌ها بهبود پیدا کردند.

او ادامه داد: ما اتاق عمل بیماران کرونایی را با مراجعه کنندگان عادی جدا کرده‌ایم تا احتمال انتقال بیماری کرونا به سایرین از بین برود. اما به طور کلی باید بگویم که از نظر امکانات تجهیزاتی و حتی تعداد تخت‌های بخش مراقبت ویژه ما در مضیقه هستیم و مردم باید خودشان به توصیه‌ها توجه لازم داشته باشند و بیماری کووید ۱۹ را جدی بگیرند.

رئیس بیمارستان شهدای تجریش بیان کرد: خیرین حوزه سلامت کمک‌های زیادی در زمینه‌های مختلف از تجهیزات حفاظتی به بیمارستان اهدا کرده‌اند. امکانات ما از جمله نیروی انسانی محدود است و مردم باید همه نکات را رعایت کنند.

پرستار بیمارستان شهدای تجریش گفت: من از مردم تقاضا دارم که نکات بهداشتی را رعایت کنند و دست‌های خود را به طور مرتب با آب و صابون شستشو بدهند.

او افزود: مردم نباید از بیماری کرونا غافل بشوند و این عارضه را جدی بگیرند و به توصیه‌ها و تذکرات گوش دهند.

بیمار کرونایی بستری در بیمارستان شهدای تجریش گفت: تنفس ما به سختی انجام می‌شود و با اینکه وزارت بهداشت و حتی خانواده‌ام تذکرات لازم را به ما داده بودند، اما متاسفانه من به این مسائل گوش ندادم و اقدام به سفر کردم.

او افزود: من به مدت ۴ شب به خاطر ابتلا به بیماری کرونا نتوانستم بخوابم، زیرا در هتگام دراز کشیدن شروع به سرفه‌های خشک می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار