رییس بسیج حقوقدانان شهرستان جیرفت گفت: به همت اعضای بسیج حقوقدانان شهر جیرفت، ۲ تن برنج به مناطق سیل زده جنوب استان کرمان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی دادستان و رییس بسیج حقوقدانان شهرستان جیرفت گفت: به همت اعضای بسیج حقوقدانان شهر جیرفت در مرحله اول، ۲ تن برنج تهیه و پس از انجام مراحل ضدعفونی برای ارسال به مناطق سیل زده جنوب استان کرمان تحویل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت شد.

او افزود: نیروی انسانی به اندازه کافی در مناطق سیل زده وجود دارد و از مردم درخواست داریم با توجه به مسائل بهداشتی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به بسیج حقوقدانان شهرستان جیرفت و یا ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تحویل دهند تا با رعایت نکات بهداشتی به منطقه ارسال شود.

در ادامه رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در بازدید از منطقه سیل زده زهکلوت با بیان اینکه هشتمین روز از امدادرسانی در مناطق جنوب و شرق استان را پشت سر می‌گذاریم، گفت: برای تسریع در روند امدادرسانی به مناطق سیل زده به ویژه زهکلوت که بیشترین آسیب را دیده است، جلسه ای با فرماندار، امام جمعه، گروه‌های جهادی و سپاه داشتیم.

او افزود: در این جلسه برای ایجاد هماهنگی و همدلی، تصمیم های خوبی گرفته شد که نتیجه آن تسریع در روند امداد رسانی و توزیع اقلام غذایی و زیستی بوده است.

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: سیل زده ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار