مدیر تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ما هنوز مذاکره‌ای با فردی درباره هدایت تیم ملی نداشته ایم و پیشنهاد به کسی ارائه نداده ایم.

خوش خبر: ممکن است مربی ایرانی هم در لیست باشد / با هیچ گزینه‌ای صحبت نداشتیمامیر خوش خبر  مدیر تیم‌های ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت قرارداد ایگور کولاکوویچ با تیم ملی والیبال ایران گفت: مراحل فسخ قرارداد کولاکوویچ در حال انجام است و فدراسیون پیگیر این مسئله است.  

او درباره مذاکره با گزینه‌هایی که توسط سایت لهستانی اعلام شده بود بیان داشت: ما هنوز مذاکره‌ای با فردی درباره تیم ملی نداشتیم و پیشنهاد و یا بسته‌ای به آن‌ها ارائه نکرده ایم به همین دلیل این خبر را تائید نمی‌کنم.  

مدیر تیم ملی درباره احتمال حضور گزینه ایرانی اظهار داشت:  اگر داورزنی، دبیر فدراسیون و هیئت رئیسه در این خصوص تصمیم گیری و به ما ابلاغ کنند قابل انجام است، اما تاکنون هیچ کاری در این خصوص انجام  و تصمیمی هم گرفته نشده است، اما امکان دارد  در لیستی که تهیه می‌شود گزینه ایرانی هم حضور داشته باشد.  

او درباره تیم ملی نوجوانان عنوان داشت: درباره آن‌ها هم قصد تصمیم گیری داریم، البته زمان زیادی داریم، زیرا هم المپیک لغو شده است و هم این که می‌خواهیم با بررسی بسیار دقیق و حساب شده کار‌ها را پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم.  

خوش خبر گفت: فدراسیون جهانی والیبال ممکن است تا یک ماه آینده جلسه‌ای تشکیل دهد تا رویداد‌ها را بررسی کند و در خصوص لغو و یا ادامه مسابقات تصمیم گیری کند، قطعا پس از مشخص شدن تصمیم فدراسیون جهانی نتیجه آن به ما ابلاغ می‌شود.  

او در پایان بیان داشت: البته احتمال زیادی وجود دارد که با توجه به شرایط فعلی مسابقات امسال لغو شود که اگر چنین اتفاقی بیفتد ما رویدادی برای تیم ملی نخواهیم داشت.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار