رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از بهره‌برداری از بیش از ۲۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته فعالیت‌های خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان صورت گرفت، گفت : با این اقدامات موفق به صدور ۷۴۸ فقره جواز تاسیس و طرح توسعه برای واحد‌های صنعتی شدیم که سرمایه‌گذاری این واحد‌ها در صورت بهره‌برداری حدود ۷۰ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی آن‌ها ۱۷ هزار و ۴۷۳ نفر است.

او گفت : به علاوه در سال گذشته ۹۰ واحد صنعتی در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید که سرمایه‌گذاری این واحد‌ها ۲۶۳۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی آن‌ها ۱۰۹۵ نفر بود.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه از فعالسازی ۳۳ واحد صنعتی راکد استان در سال گذشته یاد کرد و افزود: سرمایه‌گذاری این واحد‌ها ۱۸۴۸ میلیارد ریال بود و با برگشت آن‌ها به چرخه تولید، ۵۴۴ نفر مشغول به کار شدند.

دارابی درباره فعالیت‌های معدنی صورت گرفته در سال قبل گفت: در این مدت ۹ پروانه بهره‌برداری معدن با سرمایه‌گذاری ۱۰۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۲ نفر در استان صادر شد.

این مسئول،گفت: سال گذشته ۲۲ معدن راکد استان نیز با سرمایه‌گذاری ۴۹۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۰۰ نفر فعال شد.

دارابی افزد: سال گذشته ۱۱۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز در استان برگزار شد که ۱۷۰۷ مصوبه داشت .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.