معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود گزارشی از تاثیرگذاری کرونا بر کسب‌وکار شرکت‌های بزرگ منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود، مطلبی را درباره گزارش‌های جهانی در خصوص تاثیرگذاری کرونا بر کسب‌وکار منتشر کرد.


بیشتر بخوانید: کرونا ضرورت راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را بیش از پیش نشان داد/ باید در زمان بحران استفاده از اینترنت را مدیریت کنیم


ناظمی در اینستاگرام خود نوشت:

«گزارش‌های جهانی در خصوص تاثیرگذاری کرونا بر کسب‌وکار توسط شرکت‌های بزرگ مشاور مدام منتشر می‌شوند.
فقدان شرکت‌های مشاور بزرگ در ایران شاید یکی از دلایل ضعف و آسیب‌پذیری کسب‌وکار‌های ایرانی در تاب‌آوری و پابرجایی رشد و توسعه است.
واقعیت آن است که ما نیاز داریم به چنین مشاوره‌هایی و نیاز داریم به مستندسازی ایده‌ها و دیدگاه‌هایمان برای به‌اشتراک‌گذاری‌شان.
گزارش «بحران کرونا و اقدامات ابتکاری شرکت‌ها و کسب و کارها» را اساتیدی از دانشگاه تهران و  ایرنا مشترک تولید کرده‌اند. دکتر غلامحسین حسینی‌نیا و دکتر علی داوری با همکاری دکتر مهدی جعفرزاده
دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری ایرنا اقدام به انتشار این گزارش کرده است. تلاش که به تصمیم‌گیران اصلی شرکت‌ها یعنی اعضای هئیت مدیره و مدیران ارشد در مواجهه با بحران ویروس‌کرونا در سال ۹۹ کمک خواهد کرد تا برای مواجهه با چالش‌های فراوانی که روبرو خواهند شد؛ آماده‌تر شوند.
با آرزوی افزایش و پربارتر شدن چنین نوع از گزارش‌ها.
در مجموع ۴ نوع راهبرد را من می‌فهمم، از خوب به بدتر شدن اوضاع:
۱-کاهش هزینه و تعدیل
۲-بهبود عملکرد و جذب سرمایه‌گذار
۳-تغییر محصول و خدمت
۴-تملک و ادغام (M&A)»

امیر ناظمی

امیر ناظمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.