معاون استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به ظرفیت این استان از نظر سفر زائر و مسافر این میزان با تاکید استاندار خراسان رضوی تخت های نقاهتگاهی به ۲۵ هزار تخت افزایش یافت.

 محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ظرفیت اعلام شده به خراسان رضوی برای ایجاد مراکز نقاهتگاهی بیماری کرونا از طرف ستاد ملی کرونا در ابتدا هزار تخت بود ولی با توجه به ظرفیت این استان از نظر سفر زائر و مسافر این میزان با تاکید استاندار خراسان رضوی به ۲۵ هزار تخت افزایش یافت.
 
او ادامه داد: از این تعداد، ۲۰ هزار تخت در مشهد و پنج هزار تخت در هشت شهرستان دیگر این استان در نظر گرفته شده است و در هر یک از این شهرستان‌ها دو تا  سه مرکز نقاهتگاهی راه اندازی می‌شود و در سایر شهرستان‌ها هم آمادگی برای ایجاد مراکز نقاهتگاهی وجود دارد که در صورت لزوم بعد از اعلام از طرف ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای خراسان رضوی راه اندازی می‌شوند.
 
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی جزو هشت استان بحرانی کشور در زمینه شیوع بیماری کرونا است و  شرایط این استان به هیچ عنوان مناسب نیست.

براتی افزود: در روز‌های ابتدایی تعطیلات نوروز مردم در شهرستان‌های مختلف استان توجه بیشتری به رعایت موازین پیشگیرانه بیماری کرونا داشتند و حضور در معابر عمومی و اجتماعات کاهش یافته بود، ولی از دو روز قبل و ابتدای هفته آینده این رعایت‌ها کمتر شده و این مساله نگرانی را نسبت به راه افتادن موج جدید بحران کرونا در استان افزایش داده است.

انتهای پیام//ح.ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار