رسولی با اشاره به محدودیت مالی گفت: با کمال تاسف در روز‌های آینده مجبور هستیم به دلیل خالی بودن جیب برخی خدمات را ادامه ندهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در دویست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه نوزدهم فروردین ماه برگزار شد در واکنش به اظهار نظر‌های متفاوت مسئولان برای مقابله با کرونا گفت: آنچه مشخص است انسجام و هماهنگی در ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا مشاهده نمی‌شود و به نظر می‌رسد این ستاد دچار بحران بوده و این موضوع یکی از نقاط ضعف جدی اداره کشور در شرایط فعلی است.

عضو شورای شهر تهران افزود:صدای غیرواحدی از مدیریت بحران به گوش می‌رسد و مردم حس می‌کنند کسی بالای سرشان در این شرایط بحرانی نیست در این شرایط بحرانی هیچگاه بازخورد تصمیمات مدیران مشاهده نشده است.

رسولی تصریح کرد:شهرداری تهران از حیث مالی نفس‌های آخر را می‌کشد و با توجه به کاهش شدید منابع درآمدی اگر توزیع بخشی که مدنظر مدیران است در منابع مالی ادامه داشته باشد، با کمال تاسف در روز‌های آینده مجبور هستیم به دلیل خالی بودن جیب این خدمات را ادامه ندهیم.

او تاکید کرد: خواهش می‌کنم در توزیع منابع حاکمیتی و فرابخشی، به شهرداری هم توجه داشته باشید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار