در هزار و ۳۴۸ روستای استان طرح هادی تهیه شده که از این تعداد در ۵۳۰ روستا این طرح به اجرا در آمده است.

اجرای طرح هادی در ۵۳۰ روستای استان کردستانرضا قادری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به تشریح خدمات ۴۱ ساله بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: در بیش از هزار و ۳۴۸ روستای استان طرح هادی تهیه شده که از این تعداد در ۵۳۰ روستا این طرح به اجرا در آمده است.

او افزود: در ۲۴ هزارو ۶۰۰ نقطه شهری و روستایی در استان که دچار خسارات ناشی از جنگ شده بوداند بازسازی صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان با اشاره به احداث ۲ هزارو ۸۶۲ مسکن محرومین برای اقشار کم در آمد در سطح استان بیا کرد: تاکنون ۴ هزارو ۵۱۱ واحدمسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان احداث شده است.

او احداث ۴۴ هزارو ۱۰۰ واحد روستایی در استان را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن در این سال‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: در بیش از ۲۳ هزارو ۷۴۰ واحد روستایی نیز تاکنون تعمیرات مسکن صورت گرفته است.

قادری با تاکید بر صدور ۷۲ هزارو ۷۴۸ جلد سند مالکیت روستایی در استان گفت: تاکنون ۱۰ هزارو ۵۵۷ جلدسند مالکیت نیز در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شهری صادر شده است.

مدیرکل  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان در ادامه گفت: بنیاد مسکن کردستان در این ۴۱ خدمت خود توانسته ۴ هزارو ۴۳۷ واحد مسکونی روستایی را بیمه کند.

او در پایان اظهار داشت: در این مدت ۵۰ هزار متر مربع در شهرستان‌های سنندج، مریوان و کامیاران به اجرای پروژه‌های متفرقه شامل دانشکاه، کتابخانه، مصلی، مدارس علوم دینی و ... اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.