مشاور انجمن مردم نهاد و گروه جهادی در فارس گفت: طرح هدیه امام زمان با هدف عبور نیازمندان در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی حنان مشاور انجمن مردم نهاد و گروه جهادی در فارس با اشاره به فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) گفت: شهروندان علاقه‌مند به شرکت در این طرح می‌توانند در روزگار کرونایی در طرح تهیه و پخش رایگان اقلام بهداشتی و غذایی در نواحی حاشیه‌ای شهر از طریق شماره کارت ۶۳۶۲۱۴۱۰۵۴۰۵۷۹۰۷ به نام مهدی حنان در طرح هدیه امام زمان (عج) مشارکت داشته باشند.

او، بیان کرد: مردم خیری که اقلام غذایی و بهداشتی در اختیار دارند و یا تولید کننده مناسب برای ارائه کالا‌ها با قیمت کمتر را می‌شناسند، می‌توانند با انجام هماهنگی با شماره ۰۹۱۰۷۰۲۲۵۰۰ کالا‌های خود را برای توزیع میان نیازمندان در اختیار این طرح قرار دهند.

حنان تصریح کرد: در چند سال گذشته نیز با مشارکت گروه‌های مردم نهاد و جهادی، اقدامات مختلفی در نیمه شرقی شیراز انجام شد و طرح شام آخر، مخفف شبکه استقلال مالی و آسودگی خیال و روان از جمله آن‌ها است.

مشاور انجمن مردم نهاد و گروه جهادی در فارس ادامه داد: در این طرح، شبکه تولید و ایجاد فرصت اشتغالزایی با تامین مواد اولیه در اختیار افراد نیازمند قرار می‌گیرد که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده، اما بعد از این بحران ادامه دارد.

حنان با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی و غذایی در سه روستای خارج از محدوده شیراز در طرح هدیه امام زمان (عج) افزود: با هدف رفع نیاز افراد نیازمند در روستا‌ها برای مقابله با کرونا این اقدام از سوی گروه‌های جهادی و مردم خیر استان انجام شد.

مشاور انجمن مردم نهاد و گروه جهادی در فارس اضافه کرد: در هفت سال گذشته نیز اقداماتی از جمله برگزاری کارگاه‌های خانواده و مشاوره گروهی به انجام شد و ارتباط خوبی با محلات، حسینیه‌ها و مدارس برقرار شده که در انجام امور خیر و حمایتی مشارکت دارند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار