پویش هر محله یک قربانی که مقام معظم رهبری نیز از آن به نیکی یاد کردند این روزها در سبزوار مشغول خدمت‌رسانی به محرومان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پویش هر محله یک قربانی ،که این روزها در سبزوار راه افتاده و مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات امروز خود به آن اشاره داشتند.
 
جواد شمس آبادی مسئول پویش مردمی هر محله یک قربانی، گفت:در یک هفته 22 راس گوسفند توسط مردم و خیران در راستای نذر سلامتی حضرت مهدی (عج) برای نیمه شعبان ذبح شد.

او ادامه داد: در این پویش گروهی از خیرین گردهم جمع شده‌اند و به محرومان و نیازمندان از طریق قربانی گوسفند کمک می‌کنند و گوشت قربانی را در میان آنها توزیع می‌کنند.

مسئول این  پویش گفت: امسال با توجه به اوضاع فعلی و نیاز مردم و محرومین تصمیم گرفتیم که به مناسبت نیمه شعبان طرح هر محله یک قربانی را اجرا کنیم.

شمس آبادی افزود:  همه ساله همزمان با نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) ایستگاه هایی در سطح شهرستان برپا می‌شود که از مردم پذیرایی می‌کنند امسال تصمیم گرفته شد برای نذر سلامتی امام زمان(عج) هر محله یک قربانی داشته باشد و گوشت قربانی میان نیازمندان و محرومان توزیع شود.

او ادامه داد: مقرر شد ایستگاه‌ها هزینه‌هایی که هرساله برای بستنی، کیک و شربت را می‌پردازند در مسیر قربانی خرج کنند‌.

مسئول این پویش با بیان اینکه از هفته پیش فراخوان اجرای این طرح در شهرستان منتشر شده است، گفت: تاکنون 25 محله و مجموعه فرهنگی در این طرح شرکت کرده‌اند و 22 گوسفند قربانی شده است.

شمس آبادی افزود: گوشت‌های قربانی با مشارکت مردم میان نیازمندان و محرومان در محلات و حاشیه شهر توزیع می‌شود.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار