به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن، ۱۸ طرح هادی روستایی در کوهرنگ کلنگ زنی و بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن، ۱۴ طرح هادی روستایی در کوهرنگ کلنگ زنی و چهار طرح هادی بهره برداری شد.

او افزود: کلنگ اجرای طرح هادی روستا‌های دورک علیا، دورک سفلی، سیف‌آباد، شهرک میهه، روستای کوی شهید بهشتی، دهناش، صفاآباد، قنبرسینی، گردو سفلی، میان‌رودان، نصیرآباد، نیکان، خسروآباد و مازه سوخته با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.

رئیسی اضافه کرد: همچنین اجرای طرح هادی روستای گزستان، دزک سفلی، نصیرآباد و ملک‌آباد نیز با ۱۶ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید و این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۹۶ نفر را در طول دوره اجرای طرح فراهم کرده است.

او ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نهاد‌هایی است که بخش عمده فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف در روستا‌ها متمرکز کرده و این موضوع آنقدر برای بنیاد اهمیت دارد که در اساسنامه خود بر مشارکت مردم تأکید فراوان شده است.

رئیسی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظایف متنوعی در عمران و آبادانی روستا‌ها دارد که مهم‌ترین آن‌ها که پایه و اساس اجرای کار‌های عمرانی است طرح هادی روستایی است.

او در پایان افزود: زمان افتتاح رسمی این پروژه‌ها بعد از شکست کرونا اعلام خواهد شد.

کوهرنگ از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار