رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: کما فسابق محور اول سیاست‌های قوه قضائیه مبارزه با فساد است.

مبارزه با فساد همچنان محور اول سیاست‌های قوه قضائیهحجت الاسلام عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: سیاست‌های قوه قضاییه که اخیراً هم ریاست محترم قوه قضاییه تبیین کردند و تاکید داشتند کما فسابق چند محور است که همچنان محور اول مبارزه با فساد هم در درون هم در بیرون قوه است و کما فی سابق باید کارکنان دستگاه قضا در این زمینه فعالیت خودشان را مضاعف کنند.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: محور دیگر حفظ حقوق عامه هست و رسیدگی بهتر و پرونده‌های قضائی و تسریع در امور محور دیگر است و یک محور هم حمایت از تولید و شعار سال است که به فرمایش مقام عظمای ولایت سال جهش تولید نام گرفته است که قوه قضاییه باید برنامه‌های مفصل‌تر از سال‌های قبل داشته باشد.

او با اشاره به شعار سال اضافه کرد: الحمدالله در سال‌های قبل استان مرکزی حرکت‌های بسیار خوبی داشت و جلسات بسیار متعددی داشتیم در راستای اقتصاد مقاومتی هم در زرندیه و ساوه و دیگر شهرستان ها‌ی استان مرکزی و مرکز استان داشتیم که توفیقات خوبی به دست آمد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: با هماهنگی و همکاری کلیه دستگاه‌های مرتبط و استاندار محترم که زحمات خوبی را در این راستا کشیدند و از زحماتشون تشکر می‌کنم پیگیری‌ها سبب شد که بحمدالله تعداد زیادی از کارخانه‌ها مشکلاتشان تا حدی مرتفع شد و تعداد کمی باقی ماندند که وضعیت بهتر شده است.

او ادامه داد: نیاز به حمایت جدی از سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال هست به خصوص اکنون که کار باید بطور جهشی انجام شود؛ دستگاه قضایی آمادگی خود را اعلام کرده که در هر جایی در بحث تولید مانع ایجاد شده یا مانعی ایجاد می‌شود این مانع را برطرف کند.

حجت الاسلام عبدالهی تصریح کرد: البته باید کار طبق روال قانون و با هدایت‌های قانونی باشد و قانونی مشکل برطرف شود نه بطور غیر قانونی و هر کجا فسادی باشد دستگاه قضای با آن برخورد ومبارزه خواهد کرد.

او با تشکر و قدر دانی از همه سرمایه‌گذاری‌های استان مرکزی اظهار کرد: تولیدکنندگان، کارگران و کارفرمایان سال گذشته جهادی کار کردند و توانستند رونق خوبی را به اقتصاد ایران بدهند و امسال را هم مطابق با فرمایشات مقام عظمای ولایت یک جهش خاصی را در حوزه تولید در استان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.