رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضا در خصوص امنیت عمومی و حقوق شهروندان با کسی تعارف ندارد.

دستگاه قضا درخصوص امنیت عمومی و حقوق شهروندان با کسی تعارف نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حجت الاسلام عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در سومین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان گفت: دستگاه قضا در خصوص امنیت عمومی و حقوق شهروندان با کسی تعارف ندارد و با شکنندگان این حریم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم در سومین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان گفت: دستگاه قضا در خصوص امنیت عمومی و حقوق شهروندان با کسی تعارف ندارد و با شکنندگان این حریم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم در این جلسه گفت: ارزیابی‌ها باید نتایج عملی داشته باشد و قصد داریم با آن امور را به نفع مردم اصلاح کنیم.

اکرمی افزود: صیانت ازحقوق شهروندی حق مردم و وظیفه مسئولان است

سجادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی هم در پایان این جلسه در گفت  و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،گفت: ارزیابی دستگاه‌ها در خصوص حجاب و عفاف نتایج ارزیابی و بازدید از مطب‌ها بازدید از دندانپزشکی‌های استان و ساماندهی میادین میوه و تره بار از موضوعات و مصوبات این جلسه بود.

در سومین جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی حقوق شهروندان ارزیابی دستگاه‌ها نتایج عملکرد و اصلاح مشکلات اداری مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.