تیغ عدالت قوه قضائیه برگردن اختلاسگر زرندی

دادگاه زرندیه کارمند مالی شهرداری مامونیه را به اخراج، حبس، شلاق وجریمه میلیونی محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دادگاه شهرستان زرندیه یکی از کارمندان امور مالی شهرداری مامونیه را به جرم اختلاس و تضییع اموال عمومی به اخراج، حبس، شلاق وجریمه ۵۶ میلیون تومانی محکوم  کرد.

محمدرضا قویدل رئیس دادگستری شهرستان زرندیه گفت: یکی از کارمندان سابق امور مالی شهرداری مامونیه به جرم اختلاس و تضییع اموال عمومی به ۷ سال حبس، انفصال دائم، جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

محمدرضا قویدل با اشاره به صدور حکم محکومیت این فرد افزود: این فرد به اتهام اختلاس توام با جعل سند به ۷ سال حبس، انفصال دائم و جزای نقدی معادل ۲ برابر مبلغ اختلاس به میزان ۵۶۰ میلیون ریال محکوم شد.

رئیس دادگستری شهرستان زرندیه با بیان اینکه فرد محکوم وجوه اختلاس شده را به حساب شهرداری بازگردانده بیان کرد: از دیگر جرائم این فرد اهمال در اجرای وظایف قانونی و تضییع اموال عمومی به میزان ۵ هزار و ۳۴۳ میلیون و ۱۵۴ هزار ریال بوده که به ۷۴ ضربه شلاق محکوم و این مبلغ هم جبران نشده است.

او ادامه داد: فرد متخلف علاوه بر اینکه به پیمانکاران شهرداری اضافه پرداخت داشته و از این طریق اموال عمومی را تضییع کرده است و برای فرار کردن از بار بدهی و دیون بانکی، حقوق دولتی کارکنان شهرداری را هم به حساب صندوقی واریز می‌کرده و کارمندان حقوقشان را از این صندوق دریافت می‌کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.