مدیران کل پست و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، تفاهم‌نامه فروش اینترنتی محصولات تولیدی مددجویان این نهاد حمایتی را امضا کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل پست استان فارس در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: ماموریت اصلی پست در این همکاری، کمک به توانمند سازی مددجویان تولید کننده اقلام مختلف از طریق فروش در فضای مجازی است که در نهایت منجر به توسعه اقتصادی در جامعه خواهد شد.

محسن مفتح افزود: امضای این تفاهم نامه در راستای افزایش همکاری مشترک و ایجاد درگاه فروش مجازی (غیرحضوری) ویژه مددجویان است.

به گفته او ، دراین تفاهم نامه پست به عنوان نهادی امین، زیرساخت‌های لازم برای رونق کسب و کار الکترونیک، ایجاد فرهنگ خرید و فروش اینترنتی و کمک به پویش «در خانه بمانیم» در دوران شیوع کرونا را فراهم می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این رابطه گفت: ارتقای شاخص‌ها در راستای محرومیت زدایی و رفع نیاز محرومان دراولویت نخست سیاست‌های راهبردی این نهاد قرار دارد.

محمد بذرافشان تعامل و هم افزایی با پست را یکی از عوامل مهم خدمت رسانی به محرومان عنوان کرد و افزود: کمک به اشتغال مولد محرومان از جمله مسایلی است که در توانمند سازی افراد نقش مهمی را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار