مدارس استان کردستان با مساعد شدن وضعیت پیشگیری ومقابله با بیماری کرونا بازگشایی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 1399 در محل سالن شهدای گمنام استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: در صورت مساعد شدن شرایط و به منظور فراهم نمودن امکان ادامه تحصیل دانش آموزان سعی می شود تا به تدریج نسبت به بازگشایی مدارس مناطق شهری و روستایی بر طبق دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای کشور شود.

او افزود: مسئولان آموزش و پرورش استان باید با اتخاذ تدابیر لازم از آمادگی برای بازگشایی مدارس برخوردار باشند تا دانش آموزان سال تحصیلی را با موفقیت به پایان برسانند.

مرادنیا تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش معلمین و کارکنان آموزش و پرورش استان دراین مدت دروس تحصیلی از طریق برنامه های آموزشی فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته که ازاین اقدامات صادقانه تشکر و قدردانی می کنیم.

او ابراز داشت: در زمان شیوع بیماری کرونا همانند حوزه پزشکی استان در خصوص درمان بیماران شاهد هستیم که کارکنان و معلمین دلسوز آموزش و پرورش نیز با احساس مسئولیت وبا تمام توان برای ارائه خدمات آموزشی از طریق فضای مجازی به دانش آموزان وارد عرصه شده اند.

مرادنیا در ادامه بر لزوم تامین مسکن کارکنان و معلیمن آموزش و پرورش فاقد مسکن با همکاری دستگاههای اجرایی استان در قالب طرح مسکن ملی تاکید کرد.

استاندار کردستان در پایان گفت: جامعه پرتلاش و دلسوز آموزش و پرورش استان همواره با پرورش نیروی انسانی توانمند در عرصه های علمی و آموزشی نقش مهمی در مسیر توسعه استان داشته اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۳:۲۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
به نظر من باید مدارس باز شود چون حضوری درس بهتر یاد میگیرند و کرنا که ایشالا این جوری نباشد شاید عبدی باشد باید با شرایت بسازیم ودستور بهداشتی رعایت کنیم.