مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: تاکنون ۲۸۹ هزار و ۸۰۰ از ملزومات مقابله با ویروس کرونا با مشارکت مراکز ثابت دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان تولید شده است.

عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش تقاضای ملزومات با همکاری مراکز دولتی و خصوصی فعال در حوزه خیاطی تولید ماسک، گان، پاپوش، کلاه و الکل در این مراکز آغاز شد.

او افزود: هم اکنون ۱۶ مرکز دولتی و غیردولتی با حضور ۱۹۱ نفر در مراکز دولتی و ۲۵۸ نفر در مراکز غیر دولتی بخش آموزشگاه‌های آزاد در حوزه تولید ماسک و گان فعال هستند.

سواعدی اظهار داشت: در این مدت ۲۴۳ هزارو ۴۰۰ ماسک، ۲۳ هزارو ۸۰۰ گان، ۸ هزارو ۵۰۰ کلاه، ۱۰ هزارو ۱۰۰ عدد پاپوش و ۴۰۰۰ بطری الکل تهیه وتولید با همکاری بسیج، فرمانداری، خیرین، موسسات خیریه، کارآفرینی ومردم نهاد، بنیاد برکت، هلال احمر، علوم پزشکی، کمیته امدادتولید شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده، کارگاه‌های آموزشی به کارگاه‌های تولیدی تبدیل شده و از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های انسانی و تجهیزاتی برای خدمت رسانی به مردم برای مقابله با این ویروس منحوس استفاده شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان، بیان داشت: از مردم خواست تا همچنان تهدیدات این بیماری را جدی بگیرند و با رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه به قطع زنجیره بیماری کمک کنند.

او ادامه داد: شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر و جلوگیری از اجتماعات و سفر‌های غیرضرور از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار