رئیس اداره تعاون روستایی شادگان گفت: با توجه به استقبال کشاورزان این شهرستان نسبت به کشت کلزا، پیش بینی می‌شود امسال خرید ۳ برابری این محصول در مقایسه با پارسال را تجربه کنیم.

مهدی دهقان رئیس اداره تعاون روستایی شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کار خرید کلزا از ۲۳ فروردین در شادگان آغاز و پیش بینی می‌شود تا پایان این عملیات، یک هزار و ۵۰۰ تن از این محصول از کشاورزان شهرستان خریداری شود.

او اظهار کرد: پارسال شبکه تعاون روستایی شهرستان موفق به خرید ۵۰۰ تن کلزا از کشاورزان شد که امسال با استقبال کشاورزان برای کاشت دانه روغنی کلزا پیش بینی می‌شود خرید ۳ برابری داشته باشیم.

دهقان بیان داشت: در زمینه خرید گندم با توجه به اینکه استقبال کشاورزان به سمت کشت دانه روغنی کلزا بوده است، فکر نمی‌کنیم افزایش تولیدی نسبت به پارسال داشته باشیم و احتمالا همان ۳۰ هزار تن را خریداری نماییم.

رئیس اداره تعاون روستایی شادگان افزود: مراکز خرید در شهرستان که ۳ مرکز خرید گندم و یک مرکز خرید کلزا هستند، با توجه به اقدامات صورت گرفته لازم به صورت تمام وقت آمادگی دارند محصول کشاورزان را خریداری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.