مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: این شرکت آمادگی کامل تأمین برق و ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدرضا خسروی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان از زمان شیوع بیماری کرونا با تامین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان در کنار سپیدپوشان نظام سلامت جامعه و کشور حضوری فعال و چشمگیر داشته است.

او، تصریح کرد: از اسفند ماه پارسال تاکنون با هدف قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، اقداماتی گسترده در این شرکت  در حال انجام است تا ضمن پیشگیری از ابتلا به این بیماری در بین کارکنان از مراجعه حضوری مشترکان به ادارات برق با توجه به ارائه خدمات الکترونیکی جلوگیری شود.

خسروی با اشاره به اینکه بهترین روش جلوگیری از شیوع بیماری، شستشوی مرتب دست‌ها با مایع دستشویی بوده، ادامه داد:  محلول‌های ضد عفونی کننده برای استفاده پرسنل و مراجعان تهیه و در تمامی ورودی ساختمان‌های شرکت، راهرو‌های شرکت به ویژه کنار آسانسورها، با راهنمای روش صحیح استفاده از این محلول‌ها تعبیه شده است تا همکاران چندین بار در طی روز نسبت به ضدعفونی کردن دست‌های خود اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس افزود: ضدعفونی و شستشوی محیط و تجهیزات و لوازم کارکنان شرکت به خصوص مواردی که احتمال بیشترین تماس را دارند از طریق محلول‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس آن را تایید کرده به صورت روزانه انجام می‌شود و محلول‌های ضدعفونی، دستکش یکبار مصرف، دستمال کاغذی و سایر وسایل مورد نیاز بهداشت فردی، نیز به صورت شخصی در اختیار کارکنان قرار گرفته است.

او، اضافه کرد: در همین زمینه آموزش‌های لازم در چند نوبت و به صورت مستمر ویژه کلیه نگهبانان، پیشخدمتان، رانندگان و پرسنل انبار مرکزی برگزار و موارد بهداشتی و ایمنی تشریح شد.

خسروی اظهار کرد: دو عدد دستگاه تب سنج لیزری خریداری شده است که دمای بدن همکاران در هنگام ورود و اواسط وقت اداری به صورت روزانه از سوی همکاران دفتر ایمنی مورد سنجش قرار می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تاکید کرد: با توجه به استقرار مناسب ۸۲ میز خدمت الکترونیکی از مراجعات حضوری غیرضرور به شرکت تا حد امکان خودداری شده که با این وجود در هنگام ورود مراجعان به شرکت میزان تب آنان از سوی نگهبانان به وسیله تب سنج لیزری سنجیده و از ورود افراد دارای تب و علائم مشکوک با رعایت احترام جلوگیری به عمل می‌آید.

او، توزیع لباس شستشو، چکمه، روپوش سفید، ماسک تنفسی، دستکش، دستمال کاغذی و محلول‌های ضد عفونی سطوح و دست به پیشخدمتان نظافت و پرسنل آبدارخانه، را از دیگر فعالیت‌های شرکت در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: انجام بازرسی محسوس و نامحسوس همکاران دفتر ایمنی و داوطلبان کارگروه امداد و نجات شرکت به صورت روزانه، ضدعفونی خودرو‌های استیجاری و سرویس‌های ایاب و ذهاب شرکت، اختصاص سطل زباله درب دار برای زباله‌های عفونی و جمع آوری جداگانه آنان و هماهنگی در ستاد، توزیع شیر و دم نوش بین کارکنان نیز از دیگر اقدامات این شرکت است که به صورت مستمر انجام می‌شود.

خسروی گفت: با توجه به لزوم قطع زنجیره انتقال ویروس و ابلاغ رئیس کمیته مقابله با کرونا، وزارت نیرو نسبت به اجرای طرح دورکاری نوبتی همکاران اقدام شد و در حال حاضر برای ۳۲ نفر از همکاران اداری  به طور کامل اقدام به دورکاری شده است که به منظور پیشگیری از بروز اختلال در امر خدمت رسانی جانشین تمامی همکاران دورکار ملزم به انجام تمام وظایف مجموعه هستند.

او، ادامه داد: زمینه لازم الکترونیکی برای همکاران دورکار مهیا شده تا آنان بتوانند امور مرتبط خود را از طریق نرم افزار‌های لازم، بررسی و ارجاع دهند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: مشاغل عملیاتی مانندگروه‌های اتفاقات، کارشناسان شیفت دیسپاچینگ، اپراتور‌های مدیریت‌ها، مدیران و مسئولان کشیک مانند گذشته بدون هیچ گونه اختلال به امر خدمت رسانی مشغول هستند.

خسروی، با اشاره به آمادگی کامل تیم‌های عملیاتی این شرکت از زمان شیوع کرونا و لزوم تامین برق برای تمامی مشترکان، افزود: همه کارکنان صنعت برق استان با درک شرایط کنونی کشور، برای تداوم خدمات‌رسانی مطلوب و تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان در تلاش هستند که شرکت توزیع نیروی برق استان فارس  به نوبه خود سعی کرده است از طریق به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و امکانات، آمادگی لازم برای پاسخ به هرگونه مخاطرات احتمالی را داشته تا در روند حفظ پایداری شبکه‌های برق و تامین برق مشترکان حتی برای لحظاتی کوتاه خللی وارد نشود.

او، تشکیل کمیته بحران شرکت و اعلام آماده باش گروه‌های عملیاتی در ایام تعطیلات نوروزی، برقراری کشیک و تعیین لیست مدیران کشیک در ستاد و کلیه مدیریت‌های تابعه به تعداد ۳۸۴ نفر شیفت به همراه مدیرکشیک، را از جمله این تمهیدات برشمرد و اضافه کرد: آماده باش تعداد ۲۳۶ اکیپ عملیاتی اضطراری برای رفع هرگونه خاموشی احتمالی در شبکه، پیش بینی و ایجاد نقاط مانوری در شبکه‌های برق تحت پوشش به طوری که مشترکان درکوتاه ترین زمان ممکن از طریق مسیر‌های دیگری بتوانند، برقدار شوند از دیگر فعالیت‌های این شرکت در زمینه برق رسانی بدون مشکل در این ایام است.

خسروی اظهار کرد: بازدید و شناسایی نقاط معیوب شبکه به صورت منظم و دوره‌ای درطول سال و مقاوم سازی برای پیشگیری از خاموشی‌های احتمالی در کنار آماده باش کامل ۶۸ خودروی عملیاتی سبک و سنگین در پشتیبانی و رفع خاموشی‌های احتمالی، و نیز ۷۹۴ مورد اعزام موفق و ۲۳۶ اکیپ رفع بحران و عملیات رفع خاموشی سبب شد تا حتی با وجود بارندگی‌های اخیر دراستان، و بروز خسارات، درعملیات برق رسانی خللی وارد نشود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به تشریح خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس پرداخت و ادامه داد: این شرکت اقدام به ارائه خدمات از طریق سایت شرکت به آدرس www.farsedc.ir کرده که تمام شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق سایت شرکت ارسال و پیگیری کنند تا همکاران در شرکت در اسرع وقت به درخواست‌های آنان پاسخ دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار