بخشدار آبژدان شهرستان اندیکا گفت: کرونا ویروس همچنان سلامت همگانی را تهدید می‌کند و تحت هیچ شرایطی از خطر آن کاسته نشده است.

بخشدار آبژدان شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کرونا ویروس همچنان سلامت همگانی را تهدید می‌کند و تحت هیچ شرایطی از خطر آن کاسته نشده است.

او بیان داشت: امیرمؤمنان علی علیه السلام می‌فرمایند: أَجَلُّ النِّعَمِ الْعافِیةُ وَ خَیرُ مادَامَ فِی الْقَلْبِ الْیقِینُ [تحف العقول](بالاترین نعمت ها، تندرستی و سلامتی، و بهترین چیزی که می‌تواند قلب انسان را پر کند، ایمان به خداست).

بخشدار آبژدان تصریح کرد: کرونا ویروس همچنان سلامت همگانی را تهدید می‌کند و تحت هیچ شرایطی از خطر آن کاسته نشده است و ضمن تاکید دوباره بر رعایت اصول بهداشتی و خودمراقبتی، از همه‌ی عزیزان تقاضا دارم در خانه‌های خود بمانید و از تردد غیرضرور در خیابان‌ها و محلات و خصوصا رفت و آمد به شهرستان‌هایی که آمار مبتلایان آن‌ها رو به ازدیاد است جداً بپرهیزید.

او ادامه داد: مطابق مصوبات شورای تامین شهرستان برپایی هرگونه تجمع از قبیل مراسمات عزا یا عروسی و همچنین مسابقات ورزشی و جشن‌ها تحت هر شرایطی ممنوع بوده و با ناقضان برخورد قضایی مقتضی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.