مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه اعلام کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ کرمانشاهی به منظور دریافت بیمه بیکاری درخواست خود را ثبت کرده‌اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه  با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ کرمانشاهی در این سامانه نام نویسی کرده اند، گفت: تاکنون با تقاضای ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از درخواست کنندگان موافقت و آنان مشمول بیمه بیکاری شده اند.

او  گفت: ۱۰ ردیف شغلی مشمول سه ماه بیمه بیکاری تعلق می‌گیرد،  که شامل مراکز تولید و توزیع غذا، مراکز گردشگری، خدمات حمل نقل عمومی مسافران، دفاتر فروش بلیت، مراکز تولید و توزیع پوشاک، مرکز تولید و توزیع کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، قنادها، بستنی و آبمیوه فروشی ها، مراکز فرهنگی و آموزشی و مراکز تولید و توزیع صنایع دستی شامل این طرح هستند.

او گفت: ۸۵۰ مورد بازرسی موردی و و ادواری از محیط‌های کارگری توسط بازرسین کار طی یک ماه گذشته توسط بازرسین کار صورت گرفته است و  گزارش فوت کارگران استان در محیط‌های کارگری و کارفرمایی ناشی از بیماری کرونا دراستان کرمانشاه نداشتیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.