با مثبت شدن ۱۰ نمونه آزمایشگاهی جدید، شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به ۳۰۹ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۱۹۳ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه انستیتو پاستور تهران؛ سه مورد مثبت گزارش شده که شامل دو بیمار مرد از شهرستان بویراحمد و یک بیمار مرد از شهرستان چرام است.
 
یزدانپناه افزود: از ۹۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه پارس شیراز نیز پنج مورد مثبت اعلام شد که شامل سه بیمار مرد و یک بیمار زن در بویراحمد و یک بیمار مرد در شهرستان دنا بوده است.
 
او اضافه کرد: از مجموع ۴۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج؛ دو مورد مثبت شامل دو بیمار زن در گچساران گزارش شده است.
 
یزدان پناه با بیان اینکه همه این نمونه‌ها از افراد مشکوک با علائم مشابه انجام شده بیان کرد: با احتساب آمار جدید ، شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۳۰۹ بیمار رسید.
 
او اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی مهم‌ترین راه کنترل شیوع کرونا است و از عموم مردم تقاضا داریم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن، ختم، خاکسپاری و هرگونه تجمع خودداری کنند.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: همچنین از عموم مردم خواهشمندیم با هدف آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.