نصب شبکه شاد توسط مدارس متوسطه و ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از آغاز نصب اپلیکشن شاد توسط مدارس متوسطه اول و دوم استان و ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان به این شبکه خبر داد.

نامدار گفت: از امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۹ فرایند نصب اپلیکیشن شاد در مدارس متوسطه اول و دوم استان آغاز و در حال انجام است و انتظار می‌رود حداکثر تا دوشنبه یکم اردیبهشت ماه ۹۹ نسبت به نصب شبکه و دایر نمودن محیط آموزش اقدام شود.

او افزود: بر اساس اطلاع رسانی انجام شده مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره متوسطه استان می‌توانند با مراجعه به سایت http://shaddl.medu.ir نسبت به نصب اپلیکیشن شاد جهت استفاده از فرصت آموزش مجازی اقدام کنند.

نامدار در ادامه گفت: مدیران مدارس متوسطه ضمن تمهید مقدمات و اطلاع رسانی به معلمان و دانش آموزان برای ورود به شبکه، در گام نخست شرایط را برای تشکیل کلاس درس و استقرار جریان آموزش فراهم نمایند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، فعالیت آموزشی و تربیتی دانش آموزان تا پایان زمان آموزش فراهم شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه راهنمای نصب شبکه و مراحل انجام کار از طریق فضای مجازی و مکاتبات صورت گرفته اطلاع رسانی شده است، اظهار داشت: کاربران برای دریافت فیلم، موشن گرافیک و راهنمای شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) به سایت http://shad۲۴.medu.irمراجعه نمایند.

گفتنی است از هفته گذشته نصب اپلیکیشن شاد در مدارس ابتدایی استان آغاز و در حال حاضر با ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان، مراحل تشکیل کلاس انجام و محیط مناسب برای ارائه آموزش‌های مجازی فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایسل
۰۰:۳۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظرم این برنامه خوب است معلوم هستو که خوب است چون که همه از این برنامه استفاده میکنند