در بسته حوادث ۲۸ فروردین بخوانید؛

دستگیری سارق مدرسه دخترانه ماهشهر

 مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارق مدرسه دخترانه بندر ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مدرسه دخترانه مائده واقع در ناحیه صنعتی دستور ویژه از طریق مرکز ۱۱۰ شهرستان به ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ جهت شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ابلاغ شد.

او افزود: تیم ماموران مبارزه با سرقت در کم‌ترین زمان با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی انجام شده مخفیگاه سارق مدرسه را شناسایی و طی عملیات ضربتی وی را غافلگیر ودستگیر نمودند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه سارق دستگیر شده کلیه اموال مسروقه مدرسه کشف و ضبط شد.

دستگیری سارق منزل  در رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر رامهرمز، دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای شدند و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات پلیسی سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی لوازم منزل از جمله لوازم صوتی و تصویری، فرش، ماشین‌های شارژی و ... کشف کردند و  متهم در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان رامهرمز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز تصرح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در دزفول به ایستگاه آخر رسید

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱  یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ گراوندی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۱ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد سپس متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصریح کرد: در هنگام مراجعت به بازار در صورت امکان سعی شود وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌های معتبر پارک کنند.

سارقان بعنف کمتر از یک ساعت در اندیمشک دستگیر شدند

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت بعنف موتورسیکلت و تلفن همراه یکی از شهروندان، بلافاصله نزدیکترین تیم گشت خودرویی کلانتری ۱۲ این فرماندهی به محل اعزام شد.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ به محض حضور در صحنه و اخذ مشخصات سارقان متواری شده از فرد مالباخته، عملیات شناسایی و دستگیری سارقان را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ شهبازی تصریح کرد: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی در کمتر از یک ساعت هویت و مخفیگاه ۲ سارق به عنف را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: متهمان پس از اعتراف به بزه انتسابی و تشکیل پرونده از سوی مرجع قضائی شهرستان روانه زندان شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.