مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان خودرو از سوی پلیس بندر ماهشهر

 سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر  گفت: در پی مراجعه فردی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودرو پراید در فاز ۲، که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت، بلافاصله نزدیکترین تیم گشت خودرویی کلانتری ۱۲ این فرماندهی به محل اعزام شد.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت هویت و مخفیگاه ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان آنان را دستگیر و خودرو مسروقه کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف نمودند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

این مقام مسئول گفت: از شهروندان گرامی خواستارم در صورت مشاهده اطلاع از هرگونه هنجار شکنی و موارد خلاف قانون بلافاصله مراتب را به شماره ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

پایان کار سارقان سیم و ترانس‌های برق در شوشتر 

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و ترانس‌های برق در نقاط مختلف شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بخش شعیبیه با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را حین سرقت شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسنوند بیان داشت: در بازرسی از وسایل متهمان مقادیری محتویات داخل ترانس و سیم برق کشف شد.

 فرمانده انتظامی شوشتر تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.