ثبت ۸ مورد ابتلای جدید کرونا در استان ایلام

رئیس دانشگاه علوم و خدمات درمانی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این استان به تعداد ۴۲۶ نفر خبر داد.

ثبت ۸ مورد ابتلای جدید کرونا در استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم و خدمات درمانی استان ایلام گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

او با بیان اینکه خوشبختانه در ۷۲ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در سطح استان گزارش نشده است، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۴۴ نفر در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۹ نفر از افراد مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، یادآور شد: خوشبختانه تا کنون ۲۹۲ نفر از افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

کریمیان گفت: بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان ایلام ایلام با ۲۰۰ مورد، ایوان با ۶۹ مورد، مهران با ۴۱ مورد، دهلران با ۲۳ مورد و آبدانان با ۲۱ مورد است.

او از عموم مردم استان درخواست کرد که با همکاری و همراهی هم تا قطع کامل زنجیره انتقال کرونا، اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند را کاملا رعایت کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.