رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: بخش عمده مشکلات ما در ساخت فضا‌های اموزشی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ورزشی، سر پرست جدید فرمانداری ساوجبلاغ در اولین نشست خود در شورای آموزش و پرورش گفت: شورای آموزش و پرورش می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین عوامل در راستای مرتفع کردن مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس ایفای نقش کند.

حمید رضا ورزشی در خصوص نقش، جایگاه و اهمیت امر شورا‌ها مواردی را مطرح کرد و گفت: بازخورد جلسات شورا باید به صورت ملموس در مدارس و در تمامی حوزه‌ها مشاهده شود و البته لازمه امر حضور و فعالیت و تلاش مستمر کلیه اعضای شورا و روسای ادارات شهرستان است.

او افزود: جهت پیشبرد اهداف آموزشی، پرورشی و تربیتی مشارکت همه دستگاه‌ها و داشتن روحیه دلسوزانه و مسئولیت پذیری باید ملاک عمل باشد.

سر پرست فرمانداری ساوجبلاغ ضمن قدردانی از همه معلمان و نقش بی بدیل انان که این روز‌ها به عنوان جهاد گران عرصه علم و دانش تلاش و فعالیت شبانه روزی را از طریق فضای مجازی انجام می دهند، گفت: این همت معلمان ساوجبلاغ با وجود امکانات کم و گستردگی روستا‌ها و تعداد آن‌ها بسیار حائز اهمیت است و فرصتی پیش بیاید تا قدر دان این قشر محترم باشیم.

محمود پایکاری، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ از تراکم و رشد دانش آموزی در نقاط مختلف شهرستان را تا ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت: این میزان رشد به خصوص در شهر جدید هشتگرد، بعثت هشتگرد نیاز ما را به مدارس جدید دوچندان می‌کند و باید شرکت عمران حسب افزایش ساختمان‌های موجود تعداد مدارس لازم را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

محمود پایکاری از عدم حضور اعضای هیئت مدیره شرکت عمران در نشست‌های شورای اموزش و پرورش کلایه کرد و افزود: بخش عمده مشکلات ما در ساخت فضا‌های اموزشی به این شهر برمی گردد و باید متولیان این شهر‌ها در این نشست کم کاستی‌ها را پاسخگو باشند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات شورای اموزش و پرورش پرداخت و گفت: ما در سال گدشته رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان را از ان خود کردیم و اگر چه به خاطر مباحث کرونا فرصت تجلیل به وجود نیامده، ولی انتطار داریم در سال جاری هم این روند ادامه داشته باشد و قدم‌های خوبی را در حوزه آموزش و پرورش بر داریم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.