طرح مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح شامل، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در کرمان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان در حاشیه اجرای  طرح مهارت آموزی به صورت ویدئوکنفرانس گفت: این طرح برای اولین بار طی امسال در سطح استان اجرا می‌شود و کارکنان وظیفه سه نهاد ارتش، سپاه و نیروی انتظامی درآن حضور دارند.

او افزود: دراین طرح برنامه‌ریزی شده است که کارکنان وظیفه، در پادگان‌های مختلفی که دراستان وجود دارد آموزش‌های لازم  را در زمینه مهارت آموزی را فرار بگیرند.

سعیدی تصریح کرد: در سال گذشته نیز یکصد و چهارده دوره دراین زمینه برگزار شده است و بیش از چهارهزار و هفت‌صد نفر نیروی وظیفه نیز آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

او گفت: طرح مهارت آموزی سه گانه شامل آموزش در حوزه‌های مختلف کشاورزی ازجمله بخش‌های پرورش دام طیور، بحث کشاورزی توسعه کشت‌های گلخانه‌ای و ماشین‌آلات کشاورزی خاک ورزی وماشین‌آلات تسطیح و راه سازی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان بیان داشت:در پایان این دوره نیز گواهی‌نامه‌هایی برای آموزش دیدگان صادر خواهد شد.

او اظهار کرد: هدف از برگزاری و اجرای طرح مهارت آموزی نیرو‌های وظیفه مسلح در استان، مهارت آموزی سربازان برای آمادگی مشاغل و آینده پیش رو است.

طرح مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان کرمان، هم زمان با سراسر کشور با حضور کارکنان وظیفه از، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در کرمان نیز اجرا شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار