تقدیر شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد از کارکنان شهرداری

شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرستان مهاباد در پیامی از کارکنان شهرداری قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد در پیامی از تلاش کارکنان شهرداری تقدیر و تشکر کرد، متن این پیام به شرح زیر است:

همکاران شریف و تلاشگر

همه ما با هم‌دلی و اتحادی کە بنیاد و اساس آن کمک بە حفظ سلامت جامعه بود برگ نوینی در تاریخِ اجتماعیِ کشور و شهر زیبایمان رقم زدیم، خود را اعضای یک پیکر دانستیم و هنگام به درد آمدن عضوی از اعضای جامعه‌مان، قراری برایمان نماند و خالصانه در میدان ایثار و فداکاری حاضر شدیم.

البته احساس مسئولیت دربرابر هم‌نوع، چون درختی تنومند، در وجود ما ریشه زده و روزبه‌روز تنومندتر می‌شود و مسئله تازه‌ای نیست.

امروز هم، علی‌رغم وجود کاستی‌ها و نبود امکانات و زیرساخت‌های لازم، در جنگ و مبارزه با ویروس کرونا، سربلند بیرون آمدیم که باز نتیجه همان هم‌دلی و اتحاد و ازخودگذشتگی ذاتی ماست،  این خصلت نیکو آمدن روز‌های پرامید را نوید می‌دهد.

فرهنگِ مسئولیت‌پذیری و خدمت به هم‌نوع و ایثار و ازخودگذشتگی در فضای کار و عمل مصداق بارز این ادعا شما کارکنان خدوم شهرداری است که در این روز‌های سخت، به‌صور و شکل‌های مختلف، کارآمدی و تعهد خود را ثابت کردید و با درک شرایط بحرانی و اهمیت ندادن به تبلیغات‌ فرصت‌طلبانە و سودجویانه عده‌ای، با کم‌ترین امکانات، بیش‌ترین خدمت‌رسانی را برای حفظ حیثیت عمومی شهر و شهروندان ارائه دادید و مردم را بر خود و خانواده‌تان ترجیح دادید و به‌راستی از جان مایه گذاشتید.

به همین دلیل، مجموعه شورای اسلامی در دوره پنجم، به پاس تمام این فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌ها که دربرابر ویروس کرونا، در جهت عمل به تدابیر ستادِ پیش‌گیری از این ویروس انجام دادید، نهایت تقدیر و سپاس خود را نثار همت والا و زحمات شبانەروزی شما زحمت‌کشان افتخارآفرین می‌کنند و ضمن عرض خداقوت، اعلام می‌دارند که هیچ تلاش و خدمتی را برای ارتقای شرایط سازمانی شما، از هر لحاظ، دریغ نمی‌کنند.

ما شما کارکنان خدوم را لایق هر نوع خدمت‌رسانی می‌دانیم؛ چراکه آن‌چە شما عزیزان در این روز‌های سخت انجام دادید فراتر از وظیفۀ اداری و سازمانی بود. شما به همە آموختید که هنگام بروز خطر و بحران، اخلاق انسانی و شرافت کاری حرف اول را می‌زند و فرصت‌طلبی جایگاهی ندارد.

شما، علاوه‌بر پاک کردن کوچه‌ها و خیابان‌ها و فضای عمومی شهر، خودبینی را هم از دل‌ها پاک کردید و یادآور شدید که ذات و درون انسان تنها جای مهربانی و حسن نیت و اخلاق و خوبی‌هاست.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.